jueves, 3 de marzo de 2016

CARVANALLLL D'INDIS!!!! : )

 
 
Abans de tot demanar disculpes per no entrar durant el mes de febrer al blog, però per motius familiars i personals ha estat imposible.
Durant aquest mes, entre las activitats que em realitzat, em anat a el cercavila de carnaval de Blanes i una excursió a Tossa de mar. En aquesta entrada he penjat fotos del dia de carnaval a Blanes.
Va estar molt divernit, vam comprar disfresses d'indies i van quedar l'Aisa i jo amb la Tània i la Jena. Va ser un dia llarg però molt divertit, ens ho vam pasar molt bé, vam riure, ballar i caminar molt. jejejeje
A continuación us deixo unes fotos perque ens veieu!! : )
 
Aisa fent fotos, Tània i Jena

L'Aisa i jo d'allò més indiiii : )

L'Aisa i jo

Jena, Aisa i jo

Carruatge de lleó que ens va agradar molt.
 
Carruatge de cignes que van ser dels nostres preferits















No hay comentarios:

Publicar un comentario